loading...

نوسان نرخ دلار دیروز

قیمت دلار امروز سه شنبه 9 دی ماه ساعت 8صبح

بی بازدید : 64 سه شنبه 09 دی 1399 : 8:46 نظرات (0)

بروز ترین قیمت دلار در بازار ،امروز به ۲۵,۶۵۰بیست و پنج هزاروشش صد و پنجاه  تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش۰.۵۹درصدی داشته است.

قیمت دلار امروز 1399/10/9

بروز رسانی: دو‌شنبه 8 دی 11:10

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

25  هزار و 740

قیمت دلار  (بازار آزاد)

25  هزار و 800

قیمت یورو (صرافی بانکی)

31 هزار و 200

قیمت یورو (بازار آزاد)

31 هزار و 300

نرخ بروز دلار در 4 شنبه 2مهر

بی بازدید : 56 چهارشنبه 02 مهر 1399 : 13:07 نظرات (0)

در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به دیروز  27 هزار و 750 تومان، یورو 32هزار تومان و درهم امارات 7هزار و 580  تومان اعلام شده است.گفتنی است، تشدید نوسانات ارزی و ورود دلار به کانال 27 هزار تومان موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با افزایش 300 تومانی نسبت به قیمت های پایانی دیروز 27 هزار و 500 تومان و قیمت خرید دلار نیز 27  هزار و 400 تومان درج شده است.ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت های پایانی دیروز معادل 32 هزار و 100 تومان و قیمت خرید یورو 32 هزار تومان تعیین شده است.نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است؛ برهمین اساس نیز از صبح امروز تا کنون در چند نوبت قیمت‌ها در این صرافی ها تغییر کرده و با افزایش همراه بوده اس

قیمت دلار امروز چهارشنبه دوم مهر 99 ساعت 11

بی بازدید : 50 چهارشنبه 02 مهر 1399 : 11:56 نظرات (0)

امروز به ۲۷,۷۵۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار

 

 

 

قیمت (تومان)

مقدار تغییر

درصد تغییر

تاریخ

۲۷,۷۵۰

۳۰۰

۱.۰۸

امروز

۲۷,۴۵۰

۲۰۰

۰.۷۲

روز قبل

۲۷,۲۵۰

۰

۰

۲ روز پیش

به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

 

 

قیمت دلار امروز پنجشنبه 1399/6/27

بی بازدید : 31 پنجشنبه 27 شهریور 1399 : 16:20 نظرات (0)

در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با کاهش نسبت به قیمت های پایانی دیروز، 26هزار 800 تومان معامله شد.

افزایش نرخ ارز در بازار ازاد امروز چهارشنبه

بی بازدید : 24 چهارشنبه 19 شهریور 1399 : 17:23 نظرات (0)

قیمت دلار امروز در بازار ارز افزایش ۴۰۰ تومانی را تجربه کرد و به ۲۵,۶۰۰ (بیست و پنج هزار و ششصد) تومان رسید.

قیمت گران بازار موجب شد تا مردم به صرافی ها بروند و با ایستادن در صف های طولانی شبانه روزی  دلار ارزان خریداری کنند اما ایستادن در این صف ها ضرهای زیادی را با وجود بیماری کرونا در پی دارد.


قیمت هر اسکناس امریکا امروز چند است ؟

بی بازدید : 32 چهارشنبه 19 شهریور 1399 : 17:14 نظرات (0)

قیمت هر اسکناس امریکا امروز چند است ؟

 

به نقل از خبر گزار ما قیمت هر اسکناس امریکایی به شرح زیر است:

امروز چهارشنبه 19 شهریورماه  نرخ دلار برای خرید از صرافی های بانکی 22هزار و 650 تومان و برای فروش 22هزارو 750 تومان است .

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار امریکا برای امروز (چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه 99)بدون تغییر نسبت به روز گذشته 42 هزار ریال قیمت خورد .همچنین هر پوند انگلیس با کاهش 108 ریالی به قیمت 56 هزار و192 ریال و هر یورو نیز با 339 ریال کاهش 50 هزار و 5 ریال اعلام شد.

برای تربیت فرزندان بهتر، نه بگویید

بی بازدید : 80 جمعه 28 آبان 1400 : 10:17 نظرات (0)

علیرغم اغوای سرپرستان برای تأیید خواسته‌های فرزندانشان، تربیت کودک تحقیقات نشان می‌دهد که دنبال کردن جدیدترین چیزهایی که دیگران دارند، جنبه لغزنده‌ای دارد. این احساس کمبود را که هرگز نمی توان به طور کامل برآورده کرد، تشویق می کند. آنها ابتدا به عروسک نیاز دارند، سپس، در آن نقطه، به طور کلی تزئینات - و بدیهی است که خانه چهار طبقه باربی.

بنابراین من با نه گفتن گهگاهی ساخته شده است. از همان ابتدا، همانطور که هر کسی ممکن است انتظار داشته باشد، دختران من، 4 و 9 ساله، طغیان کردند. آنها من را یک پدر افتضاح می دانستند و من خیلی قیافه های بدی پیدا کردم. در هر صورت، در درازمدت، آنها خوشایند ناشی از یک نه را درک کردند. در حال حاضر دختران کوچک من تصور می کنند که عروسک السا آنها با یک بسته شاپکینز بازی می کند و به هر دو اسباب بازی زندگی دوم و بهتری می بخشد. تربیت کودکان

اتفاقاً، نه گفتن نتیجه ای طولانی در تلاش برای تربیت نکردن بچه های تباه شده دارد. در زمانی که ما عموماً به نیازهای فرزندانمان احترام می گذاریم، با تنظیم آنچه که در حال حاضر دارند، از آنها برای رعایت ترتیبات محروم می شویم. کودکانی که از انکار سود می برند، در سنین پایین تصدیق می کنند که به طور کلی ابزار ایده آلی برای هر کار نخواهند داشت. آنها احتمالاً چیزی را نمی دانند، چیزی دارند یا چیزی نیستند. با این حال، این پایان جستجوی اهداف نیست - شروع خلاقیت آنها برای ردیابی راه دیگری است. آموزش جامع تربیت کودک

جوانان معمولاً باهوش هستند. به نوزادان یک تابه بدهید و طیف وسیعی از مشاغل به مغز آنها می رسد. به عنوان بزرگسالان، ما به استفاده از آن برای تهیه یک غذای سرخ شده در تابه پایبند هستیم. تعداد زیادی از کارهایی که نیازی به آن نداریم، توانایی ما را برای به دست آوردن بیشتر از آنچه در حال حاضر داریم از بین می برد. علاوه بر این، یک الگوی وحشتناک برای فرزندان ما قرار می دهد.

در یک بررسی، متخصصان از دانش‌آموزان جوان‌تر درخواست کردند که به بوبو خرس، یک اسباب‌بازی نرم، کمک کنند تا با استفاده از چند ماده به شیر اسباب‌بازی‌اش برسد: بلوک‌های ساختمانی، مداد، پاک‌کن، توپ، آهن‌ربا، وسیله نقلیه اسباب‌بازی و چوبی. جعبه

جزوه چاه را برای تایید کنندگان تایمز دنبال کنید. اخبار اساسی در مورد تندرستی، تندرستی و تغذیه، از تارا پارکر-پوپ. آن را با عضویت در Times دریافت کنید.

همانطور که کودکان قوی تر می شوند، مغز آنها رفتارهایی را ایجاد می کند که رسیدگی به این نوع مسائل را برای آنها ساده تر می کند. (به طور کلی، از اعضای جوان تر، که 5 نفر بودند.

با این حال، یک شرط در تجزیه و تحلیل وجود داشت که کودکان جوان تر، کودکان با تجربه تر را کتک می زدند. همچنین ربطی به مواهب ذاتی یا تمایلات تخیلی نداشت. تربیت فرزند

متخصصان با نشان دادن مواد، پیشرفت های بی تکلفی را ایجاد کردند. به جای اینکه همه آنها را روی میز بگذارند، تحلیلگران از جعبه چوبی به عنوان محفظه ای برای ذخیره همه چیزهای دیگر مانند آهنربا و مداد استفاده کردند. پس از مشاهده جعبه مانند یک محفظه، بچه‌های با تجربه‌تر سعی کردند آن را به هر چیزی که پشت نگهدارنده بود رشد دهند. برای بچه‌های جوان‌تر، کانتینر به همان اندازه که قبلاً یک دارایی سازگار بود، باقی ماند.

هر بار که به درخواست اخیر فرزندانمان برای خرید چیزی تسلیم می شویم، بی سر و صدا آنها را شرط می گذاریم که دارایی های آنها اشتغال محدود شده باشد. رد اتفاقی آنها را ترغیب می کند، برای این وضعیت به معنای واقعی، ایده های جدید را در نظر بگیرند.

انتخاب سر دبیر  برای تربیت کودک

برادرم من را از زندگی اش می خواهد. آیا می توانم نظر او را تغییر دهم؟

ماه گرفتگی جزئی امشب را تماشا کنید، طولانی ترین ماه گرفتگی در ۵۸۰ سال اخیر

ملکه یک رستوران گرامی نیواورلئان آن را یک شب می نامد

به بررسی داستان اولیه ادامه دهید آموزش تربیت فرزند

در فرهنگ آمریکایی، پرباری به طور کلی به عنوان تصویری از پیشرفت در نظر گرفته می شود، که تعدادی از نگهبانان را تحریک می کند تا چیزهایی را بپذیرند که واقعاً نمی توانند تحمل کنند. شاهد این باشید که احزاب پیچیده در حال گذار، افراد در جوامع مختلف و سطوح دستمزدی که برای فرزندانشان پرتاب می‌کنند، صرف نظر از اینکه این امر به معنای گمراهی به سمت قرمز باشد.

بسیاری از افرادی که بدون رشد بزرگ می شوند، خلاقیت را به عنوان یک توانایی اساسی درک می کنند. آنهایی از ما که خوش شانس هستند که در رفاه نسبی زندگی می کنند، می توانند از هر کمبودی که اغلب با آن مواجه می شویم سود ببریم. مطمئناً، من توصیه نمی‌کنم که کودکان از ذخیره‌ی آزادانه چیزهایی که واقعاً به آن‌ها نیاز دارند مانند شام خوب، لباس‌های راحت و عشق محروم شوند. با این حال، بسیاری از آرزوهایی که ما متعهد می‌شویم، پیامی غیرقابل قبول را نشان می‌دهند. با داشتن کودکانی که هر چند وقت یک‌بار با کمبود مواجه می‌شوند، می‌توانیم به آن‌ها در رسیدگی به مسائل به نحو شایسته‌تری کمک کنیم.

در یک بررسی، دسته‌ای از اعضا شرح مختصری درباره دوره‌ای از دوران کودکی نوشتند که چیزهای زیادی نداشتند، در حالی که مجموعه‌ای بعدی درباره بزرگ شدن توضیح زیادی دادند. مدتی بعد، متخصصان موضوعی را به این دو گردهمایی ارائه کردند که استفاده از حباب راپ به طرق مختلف ضروری بود. افرادی که به گروه کمبود تنزل داده می شوند، به خوبی از ترتیباتی که در تضاد با گروه انعام هستند، عمل می کنند.

به چه دلیلی ممکن است فکر کردن به کمبود باعث شود که افراد دارایی‌های خود را بیش از پیش ببینند؟ با انعام، افراد دارایی ها را به عنوان چیزی تلقی می کنند که نشان می دهند  آموزش جامع تربیت فرزند

ظاهر بودن در سطحی سطحی، استفاده از آنها به روش های مرسوم. در هر صورت، هنگام پذیرش کمبود، به خود فرصت می دهند تا از دارایی ها به روش های جدید استفاده کنند. سود بالقوه پایان هفته پر از "نه" را تصور کنید - احتمالاً با برخوردهای جدید مشغول خواهد شد: بازی های طراحی شده، یک مهمانی رقص خانوادگی یا زمانی که در خارج از خانه سپری می کنید.

این تکنیک چیزهای شگفت انگیزی برای خانواده ما انجام داده است، و من بعد از آخرین جشن تولد دخترم، یک تمجید قطعی دریافت کردم. او با خوشحالی به من گفت: "بزرگترین روز زندگی من بود." به‌جای پرداخت هزینه مهمانی، تعقیب و گریز در پارکی نزدیک داشتیم که در آن از بچه‌ها درخواست کردیم که منطقه را بگردند تا چیزهایی را ببینند که می‌توانند برای مقابله با مشکلات از آن‌ها استفاده کنند، مانند ساختن محفظه‌هایی برای محافظت از تخم مرغ در برابر سقوط ۱۰ فوتی. . سه گروه از بچه‌ها وجود داشتند که هر کدام ترکیبی منحصربفرد از مجموعه‌ای از مواد، از جمله کاغذ، فنجان، لامپ‌های اضافی هالووین، خاک، پنبه و حباب‌بندی داشتند. بچه‌ها که معمولاً وقتی به آنها اجازه می‌دهیم خلاق باشند، بسیار سرگرم می‌شوند. همچنین هیچ تخمی شکسته نشد. تربیت فرزند

همه چیز قابل قبول بود تا اینکه به خانه برگشتیم. "آیا می توانم اکنون هدایای خود را باز کنم؟" دختر کوچکم پرسید من با اکراه پاسخ دادم: "در واقع." من احتمالات مختلف زیادی خواهم داشت که برای شماره بعدی من خیلی دور نیست.

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

دستورالعمل های گام به گام برای تغذیه کودک

بی بازدید : 86 سه شنبه 25 آبان 1400 : 23:56 نظرات (0)

هیچ چیز اساسی تر از مراقبت از جوان خود برای پرورش وجود ندارد. تربیت کودک در هر صورت، حتی در حین مراقبت از سینه، انتخاب هایی وجود دارد که باید انجام شود. (در واقع، سینه‌هایی که از مادران مراقبت می‌کنند، اگر دوست دارند باید غذای لذیذ بخورند. نه، آنها نباید با شیر دادن به تمام مشکلات نوزادان واکنش نشان دهند.) متخصصان اطفال در حال حاضر توصیه می‌کنند که سینه نخبگان در نیم سال اول مراقبت کنند. پس از آن با ارائه طیف وسیعی از منابع غذایی قوی، به غذای سینه ادامه دهید. مراقبت از مادران به طور کلی در عرصه عمومی و به طور خاص در محیط کار مستحق حمایت و تفکر است، و آنها معمولاً آن را دریافت نمی کنند. علاوه بر این، به طور متناوب، مادران اینجا و آنجا هستند و باعث می شوند اگر مراقبت از سینه دردسرساز است، احساس کمبود کنند، یا از طرف دیگر به دلیل این که نمی توانند آن پیشنهادات را برآورده کنند. تربیت فرزند

شما باید کاری را انجام دهید که برای خودتان و خانواده‌تان مفید است، و اگر مراقبت‌های انتخابی این کار را نکرد، هر مبلغی که می‌توانید انجام دهید برای فرزندتان مفید است. همانطور که جوانان رشد می کنند، تصمیمات و انتخاب ها افزایش می یابد. سال اول خوردن منابع غذایی قوی، از 6 تا یک سال و نیم، واقعاً می تواند فرصتی باورنکردنی برای ارائه طیف وسیعی از انواع غذایی برای طعم و مزه کردن و امتحان کردن بچه ها باشد، و با ارائه مجدد طعم ها، ممکن است مشاهده کنید که بچه ها رشد می کنند. می رسد. آموزش جامع تربیت کودک

بچه های کوچک با نحوه غذا خوردنشان به شدت تغییر می کنند. برخی غیرقابل خاموش شدن و همه چیزخوار هستند، و برخی دیگر به طور استثنایی حیاتی هستند و مراقبت از آنها می تواند غیرقابل انکار چالش برانگیز باشد. به او اجازه دهید هر زمان و هر اندازه که معقولانه انتظار می رود، خودش را تغذیه کند. با "بازی" با غذای خود، او به سطح، طعم و آزادی پی خواهد برد. از همان ابتدا در بخش‌های اجتماعی غذا خوردن کار کنید، با این هدف که جوانان با توجه به زمان خانواده، غذا را در نظر بگیرند، و در حین صحبت کردن و معاشرت، تماشای دیگر اقوام خود را در خوردن مجموعه‌ای از انواع غذای خوب ببینند. (کودکان نباید در عین حال که صفحه نمایش را می بینند غذا بخورند.) والدین بر روی افراد بداخلاق و بدیهی در مورد کودکانی که بیش از حد غذا می خورند و خیلی سریع وزن اضافه می کنند استرس دارند. شما باید به کودک خود کمک کنید تا انواع غذاهای اصیل را بخورد، به جای چیزهای ساده، در زمان غذا خوردن و میان وعده ها غذا بخورد، به جای "لمس کردن" یا "چشیدن" ثابت، و برای رفع گرسنگی غذا بخورد، نه مواجهه. غذا به عنوان یک جایزه یا یک رشته.

سعی کنید برای یک جوان انتقادی شام منحصر به فرد تهیه نکنید، با این حال از زمان شام یک منطقه رزمی استاندارد ایجاد نکنید. تربیت فرزند

چند نکته برای تلاش:

با بچه های کوچک در مورد "خوردن رنگین کمان" و قرار دادن انبوهی از سایه های مختلف در بشقاب آنها صحبت کنید (کدو سبز نارنجی، فلفل قرمز، ذرت زرد، هر چیز سبز و غیره).

آنها را به سوپرمارکت یا بازار دامداری ببرید و به آنها اجازه دهید چیز جدیدی را که ترجیح می دهند امتحان کنند انتخاب کنند.

به آنها اجازه دهید در برنامه ریزی غذا کمک کنند.

برای ارسال منابع غذایی مورد علاقه آنها به روش های جدید در دسترس باشید (کره بادام زمینی تقریباً روی هر چیزی، گوجه فرنگی پوره شده روی اسفناج).

تعداد کمی از بچه‌ها تقریباً هر چیزی را می‌خورند اگر در کوفته یا بالای ماکارونی باشد.

ترجیحات آنچه را که هر فرد دیگری می خورد ارائه دهید.

هنگامی که کودک شما هر آنچه را که تبلیغ می شود نمی خورد، برخی از گزینه های جایگزین را رعایت کنید. (بسیاری از کافه‌ها برای بچه‌ها چیزهای اساسی را از منوی غذا برنامه‌ریزی می‌کنند، مانند ماکارونی ساده یا برنج.) تربیت کودکان

مهمتر از همه، از جوان خود بخواهید به مزه کردن ادامه دهد. بعد از چند بار تلاش هیچ چیز را از خود دور کنید. علاوه بر این، اگر جوانی داشته باشید که عاشق یک سبزی سبز خاص است، خوب است که دوباره و دوباره آن سبزی را پیدا کنید.

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

نرخ تبدیل لیر ترکیه

بی بازدید : 26 سه شنبه 25 آبان 1400 : 16:19 نظرات (0)

نرخ تبدیل
نرخ تبدیل به USD
سال 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011  قیمت لیر  2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021-نوامبر
USD/TRY 1.344 1.428 1.303 1.302 1.550 1.503 1.675 1.796 1.904 2.189 2.720 3.020 3.648 4.824 5.6262 5.62317.

لیر ترکیه سابقه تسریع کاهش ارزش نسبت به یورو را دارد و در اوایل سال 2018 از مرز پنج لیر در هر یورو عبور کرد.
بحران 2018
مقاله اصلی: 2018–2021 بحران ارز و بدهی ترکیه لیر
همچنین ببینید: تئوری های توطئه در ترکیه
در سال 2018، نرخ ارز لیر روند رو به وخامت خود را افزایش داد و تا اواسط ماه مه به 4.5 دلار آمریکا در هر TRY و یک هفته بعد به 4.9 رسید. در میان اقتصاددانان، کاهش فزاینده ارزش عموماً به دلیل ممانعت رجب طیب اردوغان توسط بانک مرکزی جمهوری ترکیه از انجام تعدیل های لازم در نرخ بهره نسبت داده می شود. اردوغان که ادعا می‌کرد نرخ‌های بهره خارج از کنترل او «مادر و پدر همه شرارت‌ها» است، قیمت لیر ترکیه در ارومیه گفت: «بانک مرکزی نمی‌تواند این استقلال را بگیرد و سیگنال‌های رئیس‌جمهور را کنار بگذارد». با وجود مخالفت آشکار اردوغان، بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را به شدت افزایش داد.

در کمپین انتخابات عمومی 2018 ترکیه، یک تئوری توطئه گسترده ادعا می‌کرد که کاهش لیر ترکیه کار گروهی پنهان است که متشکل از آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، هلندی‌ها و «برخی خانواده‌های یهودی» هستند که می‌خواهند رئیس جمهور فعلی را محروم کنند. حمایت اردوغان در انتخابات بر اساس یک نظرسنجی در آوریل 2018، 42 درصد از ترک‌ها و 59 درصد از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، کاهش لیر را توطئه‌ای از سوی قدرت‌های خارجی می‌دانستند. مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه مدعی شد که ترامپ می‌خواهد تنش‌های کنونی آمریکا و ترکیه به انتخابات نوامبر ۲۰۱۸ آمریکا کشیده شود تا به پایگاه مسیحی‌اش متوسل شود و امتیازاتی برای حزبش کسب کند. از سال 2020، ارزش لیر ترکیه با روند کاهش ارزش پول ترکیه ادامه داد و به طور مداوم به پایین ترین حد خود رسید. لیر ترکیه بیش از 400 درصد در مقایسه با دلار آمریکا و یورو از سال 2008 کاهش یافت که عمدتاً به دلیل سیاست خارجی توسعه طلبانه اردوغان بود. قیمت لیر ترکیه اردوغان تلاش کرده است تا بحران مالی کنونی را با روش‌های غیرمتعارف بانکی برطرف کند.

لیر ترکیه در اوایل سال 2021 با افزایش نرخ های بهره توسط دولت تا حدی بهبود یافت، تا زمانی که پس از برکناری ناچی آغبال، رئیس بانک مرکزی، در 21 مارس 2021، ارز با مراحل سریع تورم و لیر کاهش ارزش شروع به سقوط کرد. لیر ترکیه در 4 ژوئن به کمترین میزان خود یعنی 8.8 لیر در برابر دلار در آن زمان رسید که بدترین نرخ در تاریخ ارزها را پشت سر گذاشت. لیر ترکیه یکی از سریع ترین ارزهای در حال سقوط در سال 2021 است. لیر ترکیه در سپتامبر 2021 به پایین ترین سطح خود یعنی 8.9 لیر در برابر دلار رسید.

https://talakar.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

قیمت یوان در جهان

بی بازدید : 28 دوشنبه 24 آبان 1400 : 15:01 نظرات (0)

مقاله اصلی: بررسی سکه

"درجه" سکه یک ارزیابی بصری از اندازه سایش روی یک سکه است. قیمت یوان امروز سکه‌های با سایش کم بالاتر ارزیابی می‌شوند و بر این اساس هزینه‌های گزاف تری نسبت به سکه‌هایی که دارای یک تن سایش هستند، کاهش می‌دهند. با این وجود، سکه‌های درجه دوم و به‌طور شگفت‌انگیز غیرمعمول می‌توانند بدون کشش بسیار مهم‌تر از تمام سکه‌های عمومی‌تر و درجه بالاتر تاریخ‌های معمولی باشند.

در دوره های طولانی اولیه جمع آوری قطعات ضرابخانه، از سه عبارت کلی برای نشان دادن درجه یک سکه استفاده می شد:

عالی - جایی که ظرافت ها قابل توجه بود، با این حال انتشار آن سطح را فرسوده بود طلا

خوب - ویژگی‌ها در اثر جریان کمتر فرسوده می‌شوند و لمس براقیت نعنایی روی سطوح نمایش داده می‌شود.

بدون گردش - جزئیات تیز بودند و درخشش به سمت وضعیت سکه در ضرابخانه، قبل از انتشار عمومی در حال حرکت بود. قیمت یوان چین

از آنجایی که بازار اقتدار سکه ها در اواخر قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم به سرعت پر شد، مشخص شد که استاندارد ارزیابی دقیق تری مورد نیاز است. چند سکه اساساً ریزتر از سکه‌های دیگر بودند و برخی از سکه‌های چرخش نشده درخشندگی بیشتر و چک بسیار کمتری نسبت به سایرین نشان دادند. عباراتی مانند «مروارید بدون گردش» و «به‌طور استثنایی خوب» شروع به استفاده کردند، زیرا تصاویر بازبینی دقیق‌تر، تخمین دقیق‌تری را برای بازار پرخروش جمع‌آوری‌کننده‌ها در نظر گرفتند. در سال 1948، یک سکه شناس برجسته به نام دکتر ویلیام شلدون تلاش کرد تا با پیشنهاد چیزی که در حال حاضر به عنوان مقیاس شلدون شناخته می شود، بازبینی سکه را عادی کند.

مقیاس شلدون، که به خاطر اثر معروفش Penny Whimsy به یاد می‌آید، در ابتدا به صراحت برای سکه‌های هنگفت ایالات متحده تدوین شد، اما در حال حاضر برای همه سریال‌ها اعمال می‌شود. مقیاس از 0 تا 70 است، که 0 نشان می دهد که می توانید ببینید که زمانی یک سکه بوده است در حالی که 70 نشان می دهد که عالی است. 60 در گردش نیست، چیزی که کل جمعیت در مورد آن فکر می کنند بسیار عالی است، بدون هیچ گونه سایش. یک برنامه ریزی فوری از این مقیاس تا اصطلاحات طلسم کننده چاشنی تر وجود دارد، با این حال آنها معمولاً به طور مشابه مورد استفاده قرار نمی گیرند.طلا

موارد زیر ویژگی های کلی است که درجات مختلف سکه را در چارچوب ایالات متحده مشخص می کند. هنگام بررسی سکه ها، باید به هرگونه تغییر شکل، مانند پیچ ​​خوردگی، خراشیدگی و غیره اشاره کرد.

بازال یا فقیر - (PO1) قطعه فلزی که می توان آن را به عنوان یک سکه تشخیص داد.

معقول - (FR2) نوع سکه قابل تشخیص است، تاریخ می تواند قابل توجه باشد.

درباره Good - (AG3) تاریخ را می توان مطالعه کرد، با این حال بخش هایی از سکه و افسانه صاف پوشیده می شوند.

عالی – (G4 و G6) افسانه‌ها، طرح‌ها و تاریخ‌ها قابل توجه هستند اما به شدت فرسوده شده‌اند.

عالی - (VG8 و VG10) طراحی ها و تاریخ مشخص هستند اما از نظر ظرافت ها ناقص هستند. "لبه کامل" (خط اطراف لبه سکه که در آن بالا آمده است) باید قابل توجه باشد.

خوب - (F12 و F15) همه ظرافت های مهم با ظرافت های قابل توجه عملاً کامل می شوند. برای این وضعیت، "Fine" وضعیت سکه را به تصویر می کشد - نه بی عیب و نقصی که قبلاً نشان داده شده است.

فوق‌العاده خوب - (VF20، VF25، VF30، و VF35) ظرافت‌های بیشتر با ظرافت‌های قابل توجهی که اساساً کامل شده‌اند، آشکار می‌شوند. قیمت یوان

فوق‌العاده خوب (XF یا EF) - (EF40/XF40 و EF45/XF45) سایش سبک در فوکوس‌های بالا با مقداری براقیت نعنایی.

تقریباً بدون گردش (AU) - (AU50، AU53، AU55، و AU58) نشانه‌های کوچکی از سایش در قابل توجه‌ترین فوکوس‌ها با حداقل بخشی از درخشندگی نعناع در واقع وجود دارد.

بدون گردش (UNC) یا حالت نعناع - (MS60 تا MS70 جامع) هیچ نشانه ای از سایش برای برخی خراش ها یا مهرهای کوچک وجود ندارد. طلا

شواهد - (PR یا PF؛ تکلیف ریاضی معمولاً در محدوده 40 و 70). ارزها به طور فوق العاده ای برای مقامات ضربه خوردند. به طور معمول مانند سطح منعکس می شود. تایید ضربه شنی و مات در برخی از سری ها.

حالت ضرابخانه (MS) – (دولت ضرابخانه 60 – 70) «بی گردش» و «حالت ضرابخانه» اصطلاحاتی هستند که معمولاً برعکس استفاده می‌شوند. MS 70 به عنوان یک سکه ایده آل در نظر گرفته می شود. با وجود این واقعیت که برای سکه‌های شمش جدید و امروزی درجه MS-70 طبیعی است، به ندرت هر سکه‌ای معمولی به عنوان MS-70 در نظر گرفته می‌شود. قيمت يوان چين امروز

دستورالعمل های بازنگری در کشورهای مختلف متمایز است. دستورالعمل های اساسی اعمال شده در خارج از ایالات متحده در جدول همراه معرفی شده است. این ارزیابی خارجی از وضعیت وجود یک سکه، با حمایت یک تضمین، و یک سازمان عمومی از فروشندگان قابل اعتماد سکه، یک نوع بیمه قابل اعتماد شگفت‌انگیز را برای مشتریان غیرمعمول سکه ارائه کرد که می‌توانند با اطمینان بیشتر در بازار سکه شرکت کنند.

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86/

دستورالعمل هایی برای خواباندن نوزاد

بی بازدید : 109 یکشنبه 23 آبان 1400 : 21:38 نظرات (0)

به طور مستقیم از همان ابتدا، کودکان در طراحی استراحت خود بسیار متفاوت هستند. علاوه بر این، نگهبانان نیز تا آنجا که چگونه با شب‌ها تداخل پیدا می‌کنند متفاوت هستند. تربیت کودک

دو روش کلی برای فکر کردن در مورد کودکان و استراحت پس از آن ماه های اولیه وجود دارد که آنها نیاز به تغذیه عصرگاهی دارند - آرام کردن کودک برای استراحت یا عدم استراحت - و بسیاری از سرپرستان این طرف و آن طرف می لنگند. افرادی که به آماده سازی استراحت اعتماد دارند، از جمله بسیاری از متخصصان استراحت، معتقدند که برای کمک به نوزادان در درک چگونگی تکان دادن سر بدون هیچ کس دیگری و رهایی از استراحت هنگام بیدار شدن در طول عصر، سرپرستان به آنها در توانایی های ضروری کمک می کنند. برای آرامش و آزادی تربیت کودکان

دو استراتژی برای این کار عبارتند از:

حذف فارغ التحصیلی، که در آن کودکان اجازه دارند برای مدت کوتاهی هق هق کنند و در طول چند شب تایید شده است. آموزش تربیت کودک

تار شدن زمان خواب، که در آن نگهبانان زمان خواب را با اضافه کردن ۱۵ دقیقه به تعویق می‌اندازند تا نوجوان به‌طور فزاینده‌ای فرسوده شود.

علاوه بر این، بسیاری از نگهبانان گزارش می‌دهند که این تکنیک‌ها طراحی استراحت نوجوانانشان را بیشتر توسعه می‌دهند، درست مانند خودشان. با این حال، سرپرستان دیگری نیز وجود دارند که اجازه دادن به کودک برای گریه کردن در حوالی عصر را نابخشودنی می دانند.

هرچه تلاش کنید، به یاد بیاورید، چند نوزاد، صرف نظر از اینکه انجام می دهید، خواب قابل اعتمادی نیستند. نگهبانان باید بدانند که کمبود خواب چگونه ممکن است آنها را به همراه داشته باشد، میزان کار آنها و ارتباطات آنها، و نیازهای استراحت خود را نیز به طور جدی درمان کنند. به این ترتیب، زمانی که می خواهید، از پزشک اطفال یا یکی از همراهان یا خویشاوندان خود، درخواست کمک کنید. تربیت کودکان

وقت خواب

برای جوان‌های با تجربه‌تر، اصول مربوط به استراحت واضح‌تر است: وسایل را خاموش کنید، در زمان خواب با صدای بلند بخوانید، و آداب و رسومی بسازید که به بچه‌های کوچک کمک می‌کند تا سرشان را پایین بیاورند. تنظیم برنامه زمان خواب استاندارد و نمونه های استراحت قابل اعتماد بسیار مهم تر خواهد بود زیرا جوانان چاشنی کارتر می شوند و به هوشیاری و هوشیاری در ساعات مدرسه تکیه می کنند. استراحت کافی به طور مداوم و آمدن به مدرسه با استراحت در اطراف به نمایشگاه تحصیلی دانش‌آموزان پایه و رفتار اجتماعی آنها نیز کمک می‌کند. به نظر می رسد که دور نگه داشتن صفحه نمایش از اتاق (و در ساعات قبل از خواب پایین بیفتد) با رشد جوانان بسیار مهم تر می شود - و به همین ترتیب چیزی جز تمایل منفی برای بزرگسالان است. در هر صورت، زمانی که آموزش در طول همه‌گیری از راه دور انجام می‌شد، معمول نگه داشتن برنامه‌های استراحت جوانان به آنها کمک می‌کرد تا در مسیر باقی بمانند. آموزش جامع تربیت کودک

همانطور که کودک شما به نابالغی می رسد، ساعت بدن او حرکت می کند، بنابراین او "سفارشی" می کند تا دیرتر بیدار بماند و بعدا استراحت کند، اغلب به طور مشابه که مدارس درخواست شروع های بلندپروازانه می کنند. یک بار دیگر، "نظافت استراحت خانواده" عالی، به ویژه در اطراف صفحه نمایش در زمان خواب، در اتاق، و به طور شگفت انگیزی در رختخواب، می تواند به نوجوانان در جدا شدن و دریافت استراحتی که نیاز دارند کمک کند. با رویکرد جدی به استراحت، به عنوان بخشی ضروری از رفاه و رضایت، نگهبانان پیام مهمی را برای جوانان در هر سنی ارسال می کنند.

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

طلا: گرانبهاترین فلزات

بی بازدید : 24 یکشنبه 23 آبان 1400 : 19:57 نظرات (0)

در زمانی که هرنان کورتس، فاتح مشهور اسپانیایی، برای اولین بار در قرن شانزدهم به دنیای جدید رفت، او و مردانش تحولات بومی را تجربه کردند که قرن ها در آنجا ایجاد شده بود. آنها هرگز با یکدیگر ارتباط برقرار نکرده بودند. آنها توسط دریای عظیم منزوی شده بودند، زبان، فرهنگ یا آداب و رسوم معمولی نداشتند، با این حال تنها چیزی که در عمل به اشتراک می گذاشتند ولع حریصانه آنها برای طلا بود. از اولین نقطه شروع، چیزی در مورد طلا باعث پیشرفت بشر در سراسر جهان شد بدون اینکه آن تمدن ها واقعاً با یکدیگر ارتباط داشته باشند. از زمان ظهور تا کنون تصویری از شکوه، قدرت، فضیلت و موفقیت بوده است. نه منحصراً برتری معمولی طلا آن را به طرز شگفت‌انگیزی ارزشمند نمی‌کند، قیمت سکه پارسیان 750 عیار اما ممکن است مفیدترین فلز روی این سیاره باشد. این یک فرستنده مناسب قدرت است، تغییر رنگ نمی‌دهد یا اکسید نمی‌شود، و به طرز شگفت‌انگیزی انعطاف‌پذیر است که اجازه می‌دهد با آن کار شود، ضرب شود و بدون شکستگی شکل بگیرد. حقیقتاً آنقدر انعطاف پذیر است که به خوبی ممکن است به قدری ضعیف حرکت کند که نور از آن عبور کند. طلا نیز یکی از معدود محصولات استثنایی است که می تواند به عنوان منبع پول طلا نقد یا پول در نظر گرفته شود. بسیاری از اشکال پولی در سرتاسر کره زمین تا این لحظه توسط طلا پشتیبانی می‌شدند و اگرچه بالاترین سطح کیفی آن از مدت‌ها قبل خالی از سکنه بوده است، اما طلا هنوز با موفقیت به‌عنوان منبع پناهگاهی در میان درگیری‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از فراوانی محافظت کنید با تمام موارد گفته شده، این سری از مطالب وبلاگ در مورد طلا، با ارائه مجموعه ای از تجربیات، صحبت در مورد خواص آن، فرآیند استخراج و ایجاد، استفاده از طلا، طلای برتر، توضیح می دهد که چرا طلا یک فلز ارزشمند است. کشورها را تحویل دهد و در پایان کار خود را به عنوان یک کالای مبادله شده روشن کند. سکه پارسیان قیمت

طلا | تاریخچه وسواس

افراد بدون شک برای اولین بار پس از مدتی طلا را یافتند و در سراسر جهان با شکوه و درخشش آن توجه را به خود جلب کردند. تاریخ شناخته شده طلا به گذشته بازمی گردد، به طوری که طبق انجمن ملی معدن، برای اولین بار در سال 4000 قبل از میلاد توسط جوامع پیشرفته اروپای شرقی برای ساخت اقلام بهبود یافته استفاده شد. به طور کلی از طلا چندین هزار سال به طور انحصاری برای ساختن چیزهایی مانند تزئینات و نمادهای عشق استفاده می شد. این تا حدود 1500 سال قبل از میلاد بود تا زمانی که قلمرو قدیمی مصر، که به طور قابل توجهی از منطقه طلا دار آن، نوبیا سود می برد، طلا را به وسیله رسمی اصلی تجارت برای مبادلات جهانی تبدیل کرد. قیمت سکه پارسیان

مصر سکه‌ای را ساخت که به «شِکل» معروف بود، سکه‌ای که 11.3 گرم وزن داشت و به واحد اندازه‌گیری استاندارد در خاورمیانه تبدیل شد.  طلا این ماده با استفاده از یک آمالگام معمولی به نام الکتروم تولید شد که حدود 66 درصد طلا و 33 درصد نقره بود. به همین ترتیب در همین زمان بود که بابلی‌ها راهبردی به نام اندازه‌گیری آتش، یکی از بهترین راه‌های آزمایش بی‌نقص بودن طلا را پیدا کردند، که هنوز تا امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سال‌ها و سال‌ها پس از این واقعیت، در حدود 1200 سال قبل از میلاد، مصریان دریافتند که می‌توانند طلا را با فلزات مختلف ترکیب کنند تا آن را زمین‌دارتر کنند و رنگ‌های سایه‌زنی مشخصی به آن ببخشند. مصری‌ها نیز همین الان آزمایش را با تکنیکی به نام پرتاب موم گمشده آغاز کردند که در آن یک مدل طلای کپی از یک قالب مومی منحصربفرد بیرون می‌آید، تعاملی که می‌توان از آن برای ساختن ارقام بسیار پیچیده استفاده کرد، تا حدی که به‌علاوه ثابت است. تا امروز استفاده شده است

https://talakar.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b3%da%a9%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%86/

تربیت

بی بازدید : 94 شنبه 22 آبان 1400 : 16:48 نظرات (0)

در زیر 9 نکته برای تربیت کودک آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا به عنوان والدین احساس رضایت بیشتری داشته باشید. 

تربیت کودک

1. حمایت از عزت نفس فرزندتان

کودکان زمانی که خود را از چشم دیگران می بینند شروع به تقویت توانایی خود برای خودآگاهی در دوران نوزادی می کنند. نحوه صحبت کردن، ارتباط غیرکلامی و تمام رفتارهای شما توسط فرزندانتان تسخیر می شود. کلمات و فعالیت های شما به عنوان والدین بیش از هر چیز دیگری بر ایجاد اعتماد به نفس آنها تأثیر می گذارد.

تحسین دستاوردها، اما کم، باعث می شود که آنها احساس رضایت کنند. اجازه دادن به کودکان برای انجام آزادانه کارها باعث می شود آنها احساس مهارت و استحکام کنند. از سوی دیگر، سخنان تحقیر آمیز یا تقابل شوم یک جوان و دیگری باعث می شود که بچه ها احساس بی فایده کنند. 

آموزش تربیت کودک

از ارائه عبارات انباشته یا استفاده از کلمات به عنوان سلاح خودداری کنید. جملاتی مانند "چه کاری ناقص باید انجام داد!" یا "شما بیشتر شبیه یک کودک رفتار می کنید تا خواهر یا برادر کوچکترتان!" باعث آسیب مشابه

با مسئولیت خود ادامه دهید و مراقب باشید. به فرزندان خود بگویید که همه مرتکب خطا می شوند و شما واقعاً آنها را دوست دارید، در هر صورت، وقتی رفتار آنها را گرامی ندارید.

2. خوب بودن بچه ها را کشف کنید

آیا در هر نقطه ای از این فکر نکرده اید که در یک روز معین چقدر به فرزندان خود واکنش منفی نشان می دهید؟ ممکن است در نهایت بیشتر به بررسی دقیق بپردازید تا تحسین کردن. چه احساسی نسبت به سرپرستی دارید که بدون توجه به خیرخواهانه بودن آن، با شما اینقدر تاسف بار رفتار کرد؟

روش قانع‌کننده‌تر این است که بچه‌ها را بیابید که کاری را به درستی انجام می‌دهند: "شما بدون اینکه از شما خواسته شود رختخواب خود را مرتب کردید - این فوق العاده است!" یا "من داشتم بازی تو را با خواهرت تماشا می کردم و تو فوق العاده تحمل می کردی." با گذشت زمان، این اظهارات بیشتر از سرزنش های تکراری برای حمایت از رفتار مناسب کمک می کند.

سعی کنید هر روز چیزی را برای ستایش دنبال کنید. با دستمزدها آزاد باشید - ستایش، در آغوش گرفتن و ستایش شما می تواند کارهای باورنکردنی انجام دهد و مرتباً واقعاً شگفت انگیز است. خیلی زود خواهید دید که در حال "توسعه" مقدار بیشتری از رفتاری هستید که ممکن است بخواهید ببینید.

3. مرزهای مشخصی را کنار بگذارید و با نظم و انضباط خود سازگار باشید

نظم و انضباط در هر خانواده ای اساسی است. هدف از نظم و انضباط این است که به بچه ها در انتخاب تمرین های کافی و یادگیری متوازن کمک کند. آنها ممکن است نقاط بریدگی را که برای آنها تنظیم کرده اید آزمایش کنند، با این حال آنها برای تبدیل شدن به بزرگسالان توانا به این نقاط برش نیاز دارند.

ایجاد قوانین خانه به کودکان کمک می کند تا مفروضات شما را درک کنند و خویشتنداری را تقویت کنند. چند استاندارد ممکن است شامل این موارد باشد: تا زمانی که تکالیف مدرسه انجام نشود، تلویزیون نداشته باشیم، و هیچ ضربه زدن، تمسخر، یا تحریک مخرب مجاز نیست.

شما باید یک چارچوب تنظیم کنید: یک اطلاعیه که توسط نتایج دنبال می شود، به عنوان مثال، "شکست" یا از دست دادن مزایا. یک اشتباه معمولی که نگهبانان مرتکب می شوند ناتوانی در پایان دادن به نتایج است. شما نمی توانید یک روز بحث کردن را به بچه ها یاد بدهید و از موارد زیر چشم پوشی کنید. قابل اعتماد بودن نشان می دهد که چه چیزی را پیش بینی می کنید. 

دوره تربیت کودک

4. چند دقیقه را به بچه های خود اختصاص دهید

اغلب برای سرپرستان و بچه‌ها سخت است که برای یک جشن خانوادگی دور هم جمع شوند، نه اینکه با هم آشنا شوند. در هر صورت، احتمالاً کودکان چیزی بیشتر از این نمی خواهند. در ابتدای روز 10 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید با کودک خود صبحانه بخورید یا ظروف را در سینک بگذارید و بعد از شام به قدم زدن بروید. کودکانی که به اندازه کافی برجسته نیستند تا متوجه شوند که به آنها نیاز دارند، اغلب با توجه به این واقعیت که مطمئناً به آن‌ها دیده می‌شوند، ادامه می‌دهند یا عمل می‌کنند.

بسیاری از سرپرستان فکر می کنند که برنامه ریزی برای زمان مشترک با فرزندانشان جبران کننده است. هر هفته یک "عصر استثنایی" را برای با هم بودن بسازید و به فرزندان خود اجازه دهید در انتخاب نحوه سرمایه گذاری انرژی کمک کنند. به دنبال راه های جایگزین برای ارتباط باشید - یک یادداشت یا چیز فوق العاده ای را در جعبه غذای کودک خود قرار دهید.

به نظر می رسد که جوانان نسبت به کودکان جوان به تمرکز کمتری از سوی افراد خود نیاز دارند. از آنجایی که نگاه های اجمالی کمتری به نور روز برای جمع شدن سرپرستان و نوجوانان وجود دارد، سرپرستان باید تلاش شجاعانه ای انجام دهند تا زمانی که دانش آموز دبیرستانی اش هوس صحبت کردن یا شرکت در تمرین های خانوادگی را نشان می دهد، در دسترس باشند. رفتن به نمایش‌ها، بازی‌ها، و مناسبت‌های مختلف با نوجوانتان باعث می‌شود هوشیار باشید و به شما این امکان را می‌دهد که به روش‌های مهمی در مورد نوجوان خود و همراهانش اطلاعات کسب کنید.

سعی کنید در صورتی که یک نگهبان کارآمد هستید احساس پشیمانی نکنید. این جزئیات متعددی است که به راحتی نادیده گرفته می‌شوید - درست کردن پاپ کورن، بازی با ورق، خرید از ویترین - که کودکان به یاد می‌آورند.

5. الگوی خوبی باشید

جوانان کوچولو با تماشای افراد خود مهارت زیادی در مورد رفتار مناسب کسب می کنند. هر چه جوان تر باشند نشانه های بیشتری از شما می گیرند. قبل از اینکه ناگهان فوران کنید یا قبل از کودکتان دیوانه شوید، به این فکر کنید: آیا به این نیاز دارید که کودکتان در هنگام عصبانیت رفتار کند؟ بدانید که دائماً توسط فرزندانتان تحت نظر هستید. مطالعات نشان داده است که بچه هایی که به ژن ضربه می زنند 

رالی الگویی برای دشمنی در خانه است.

ویژگی هایی را که می خواهید در فرزندان خود بیابید الگو کنید: توجه، صمیمیت، صداقت، متفکر بودن، مقاومت. رفتار غیر خودخواهانه نشان دهید. بدون پیش بینی جایزه، کارها را برای دیگران انجام دهید. تشکر کنید و ستایش کنید. مهمتر از همه، رفتاری با فرزندان خود داشته باشید که پیش بینی می کنید دیگران باید با شما رفتار کنند.

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

فلاح در پژوهشی براساس آمار معاملات قراردادهای آتی سکۀ طلا در بورس کالای ایران با استفاده از الگوی گارچ چندمتغیره، اثر تغییرات وجه تضمین را بر قیمت، نوسانپذیری قیمت و حجم قیمت طلای 18 عیار معاملات بررسی کرد. در این الگو خشم و شناخت به عنوان تبعات حاصل از واکنش روانی وجود ندارد و واکنش روانی بطور مستقیم برانگیزش و نگرش و منبع ارزیابی اثر دارد. بهطوریکه بیشترین درصد شوکهای بازار در همین دو دوره اثر خود را میگذارد و بعد از گذشت ۷ دوره از شدت تأثیرگذاری کاسته شده و بعد از گذشت ۱۰ دوره تأثیر شوکهای بازار نقد بر خود این بازار میرا میگردد. قیمت جهانی طلا طی دو روز گذشته ۱۶ دلار افزایش یافته است. امروز دلار در فضای مجازی سقف ۲۸ هزار تومان را شکاند ولی در کف بازار، معاملات روی قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان انجام میشد. از بین خانواده مدلهای ARCH ، مدل EGARCH دارای عملکرد بهتری نسبت به سایر مدلها بود.از بین این عوامل بازده قیمت نقدی سکه (روز قبل) ، قیمت پیش بینی شده نرخ برابری دلار به ریال ،بازده شاخص کل بورس و قیمت پیش بینی شده طلای جهانی به ترتیب دارای بیشترین تاثیر بر واریانس شرطی بوده است.

با توجه به مقالۀ کراوس (2016) و تقسیمبندی حوزۀ معاملات جفتی در 5 دستۀ کلی، در پژوهش پیش رو، تنها دستۀ اول و دوم مطالعه شده ­است. مقالات متعددی در ارتباط میان طلا و بازارهای مالی نگارش شدهاند زیرا امکان پیش بینی قیمت کالا دارای نقش مهمی در بازارهای مالی است. عدم شفافیت قوانین اجرایی در ارتباط با مطالبات معوق سبب ایجاد مطالبات معوق میشود. بر اساس دیدگاههای مطرح شده در باب سیکلهای تجاری نظریات نسبت به علت ایجاد این سیکلها متفاوت است. قیمت طلای 18عیاردربازارامروزتهران لحظه ای امروز سیدی نیا و معصومی نیا (1390) با روشی توصیفی-تحلیلی و اسنادی راهحلهایی برای جایگزینی این نوع قرارداد ارائه دادهاند. این فاصله، به 5 دورۀ زمانی با وقفۀ زمانی دوماهه برای مطالعه و بررسی تقسیم شد که هر سریزمانی خود متشکل از یک دورۀ شکلگیری 12 ماهه و یک دوره معاملۀ 8 ماهه است. فرضیه صفر این آزمون عدم مانایی است. اما چون ارزش سکه با ارزش فرزند قابل مقایسه نیست نمی توان گم شدن سکه را به نگرانی درباره فرزند تعبیر کرد با این وجود عقیده معبران کهن محترم است..

البته این مسأله به این معنی نیست که سرمایهگذاری معاملات جفتی ریسک خنثی یا بدون قیمت طلای 18عیاردربازارامروزتهران ریسک است. در سالهای 1384 و 1387 شاخص سهام دارای بازدهی منفی بوده و نمودار آن پایینتر از نرخ تورم قرار گرفته است. شاخص تولید صنعتی فقط در چند مورد دارای همبستگی مثبت بود. برخلاف وضعيت بازدهي پايين، در وضعيت بازدهي بالامقدار شاخص سرريز در حدود 42 درصد بوده است. است که در سال 1392 حدود 15.5 درصد از کل تسهیلات اعطایی بوده و براساس اعلام بانک مرکزی تا پایان دیماه سال مذکور مطالبات غیرجاری بانکها حدود 80 هزار میلیارد تومان بوده است. در مطالعه کتابخانه ای که با حجم نمونه 120 پرونده مطالبات معوق مورد بررسی قرار گرفت، نوع تسهیلات در افزایش مطالبات معوق بانک سپه منطقه مازندران مؤثر بوده  است. مشخصات فردی گیرندگان تسهیلات در افزایش مطالبات معوق مؤثر بوده است. به طور کلی، تحلیل پژوهشهای یاد شده نشان میدهد که در آنها تعداد اندکی از کشورهای عضو اوپک بررسی شده است و در ارزیابی اغلب از مدل VAR استفاده شده است؛ اما در این مقاله همه کشورهای عضو اوپک به صورت پانل مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان داد فقط بازار سهام کشورهای عربستان و عمان دارای رابطه معنادار و مثبت با قیمت نفت هستند و همین ویژگی، پیشبینی قیمتی میان دو بازار را امکانپذیر میکند.

بر سبد متشکل از دو سهم همبسته با معادلۀ همیلتون جاکوبی بلمن نشان دادند. دورۀ اول از فوریۀ 2013 تا سپتامبر 2014، دورۀ دوم با دو ماه فاصلۀ زمانی از آوریل 2013 تا نوامبر 2014، دورۀ سوم از ژوئن 2013 تا ژانویۀ 2015، دورۀ چهارم از آگوست 2013 تا مارس 2015 و دورۀ پنجم از اکتبر 2013 تا می 2015 قیمت لحظه ای طلای 18عیاردربازارامروزتهران را شامل میشود. بنابراین، مقاله حاضر با به پرسش گرفتن این پرسش اصلی آغاز شده است که تاثیر سیکل های تجاری در تغییرات مطالبات معوق بانکی چیست و و چه راهکارها و چاره هایی را می توان در جهت حل این معضل، به کار بست؟ مساله اصلی مورد بررسی این مقاله این می باشد که سیستم بانکی در اقتصاد ایران علاوه بر واسطه وجوه بودن در بازار پول، به دلیل عدم توسعه کافی بازار سرمایه، نقش اساسی در تأمین مالی برنامه های میان­مدت و بلندمدت اقتصادی کشور دارند. تئوری کژمنشی از جنبه رفتاری، مساله پیدایش مطالبات معوق را مورد توجه قرار داده و آن را به عنوان یک پدیده رفتاری نامطلوب و غیراخلاقی معرفی می نماید. برادری (1386) به بررسی وضعیت و عوامل موثر بر پیدایش مطالبات معوق وارائه راهکارهای مطلوب پیشگیری آن در بانک صادرات ایران پرداخت. پیدایش چنین سیکل های تجاری که در بسیاری از موارد باعث بروز مشکلاتی برای اقتصادها گشته و دورانی از شرایط تورمی و یا رکودی ناخواسته را برای آنها بهوجود آورده است که منتج به شرایط ناگوار دیگری برای اقتصاد گردیده است.

 

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-18-%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%B1/

 

https://doplo33.blogsky.com/1400/08/20/post-13/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%8c-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7

https://sdolar33.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b1%db%8c%d8%b3%da%a9%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1

https://sana44.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c

https://mihantala.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa

https://diran.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7

https://sartala2.blogsky.com/1400/08/20/post-12/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%9b-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%af%d9%87%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%87%d8%a7

https://shaghayegh32.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%a8%d8%b1-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%af%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c

https://ewryww.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87

https://saiid2ss.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%82%d8%af%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d8%aa%db%8c-%d8%b3%da%a9%d9%87-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

https://soloon.blogsky.com/1400/08/20/post-11/%d9%86%d9%82%d8%b4-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%da%a9%d9%80%d9%80%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b3%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

http://eerraan.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747336

http://jahandd.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747337

http://nargggg.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747338

http://asdqwe34.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747339

http://arezz33.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747340

http://marey33.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747341

http://niosss34.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747342

http://aaadd44.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747343

http://siasatdoor.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747344

http://345q345q.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747345

http://vctalaa.tebyan.net/post.aspx?PostID=1585763

http://alojjh.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747209

http://ozzz3.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747210

http://ayartala.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747211

http://drgdd.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747213

https://sddor.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747214

http://nhikjh.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747215

http://bazartala.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747216

http://sdarer.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747217

http://druon.tebyan.net/post.aspx?PostID=1747219

 

نرخ دلار امروز1399/8/22

بی بازدید : 19 پنجشنبه 22 آبان 1399 : 11:41 نظرات (0)

دیروز در حالی که دلار در بازار آزاد در حوالی ۲۷ هزار و ۳۰۰ تا ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان بود، قیمت این ارز در صرافی‌های بانکی بین ۲۷ تا ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

 

خبرها حکایتازآنداردکهباآزادسازیقیمتدرنیماعرضهوتقاضادربازارآزادانهانجاممیشودازهمینرورونددراینبازارکمیروبهرشداست. ظاهرانرخحوالهدرهمدرنیمادرمحدوده7 هزار تومان است. ایننرخازقیمتدلاریحمایتمیکندکهنهایتادرمیانهکانال25 قرار دارد. در مقابل بازار روز گذشتهبانرخ27 هزار و 600 تومانیبستهشددلیلاینفاصلهبهنرخحوالهدرهمدربازاربازمیگردد. باتوجهبهقیمت حوالهدرهمدربازارفرداییبهنظرمیرسددلارامروزنوسانجدینداشتهباشد. گرچهقیمتهاپشتخطیحکایتازنزولدلاربهابتدایمرز27 هزار تومان دارد. از اینروبهنظرمیرسدقیمتدلاردربازارامروزکهنیمهتعطیلاستتغییرروبهپایینداشتهباشد.

جدول زیر بروز رسانی قیمت دلار را درتارخ 1399/8/22 نشان می دهد.

عنوان

قیمت زنده

تغییر

کمترین

بیشترین

زمان

 دلار

269,060

(0.35%) 930

268,950

269,560

۱۱:۴۳:۱۱

 دلار سنا / خرید

263,253

(0.35%) 929

263,253

263,253

۰۹:۳۳:۰۴

 دلار نیما / خرید

253511

(1.34%) 3401

253511

253511

۰۹:۳۳:۰۴

 دلار هرات

266,500

(0.38%) 1,000

266,500

268,000

۱۱:۳۰:۱۱

دلیل افزایش مجدد قیمت ارزامروز۲۰ مهر در ایران

بی بازدید : 38 یکشنبه 20 مهر 1399 : 13:39 نظرات (0)

قیمت هردلار امریکا در بازار غیررسمی از ۳۰ هزارو ۷۵۰ تومان رد شد.

خبرنگار اقتصادد ایران میگوید امروز ۲۰ مهرماه دوباره قیمت دلار افزایش یافت و سیرصعودی را در پیش گرفت.

افزایش مجدد قیمت ارز در ایران سه روز پس ازتحریم ۱۸بانک ایرانی ازسوی امریکاست که علیرقم تحریم های بی سابقه ای که ایالات متحده وضع کرده،هنوز درفهرست موسسات و بانک های تحریم شده قرارنداشتند

امریکا میگوید که باتحریم کردن این ۱۸بانک در سعی است که راه های باقی مانده ایران برای دورزدن تحریم هارا ببندد.

دلار در بازار تهران امروز یک شنبه ۲۰ مهرماه سال جاری

بی بازدید : 34 یکشنبه 20 مهر 1399 : 13:32 نظرات (0)

افزایش قیمت ارز در بازار رسمی تهران مدتی است که مجددا افزایش یافته هرچندکه روندصعودی قیمت هاباروش هایی ازجمله عرضه ارز در صرافی هاتوسط بانک مرکزی اندکی کاهش پیدامیکنداما پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره رشدقیمت ها اغاز میشود

قیمت دلار امروز در بازارتهران به ۳۰ هزارو ۸۰۰ تومان ارتقا یافت .

قیمت فعلی دلار شنبه ساعت ۲۲شب

بی بازدید : 43 شنبه 19 مهر 1399 : 23:46 نظرات (0)

روز جاری برای دلار با ۵۰ ریال کاهش نسبت به روز گذشته و با رقم ۲۹.۱۹۷۰ریال اغاز شدو طی معاملات امروز۲۹۹۵۶۰ بیش ترین میزان و ۲۹۲۰۰۰کم ترین عددی بودکه برای دلار برای خود ثبت کرد.

جدول نرخ دلار روز 4شنبه دوم مهر در صرافی و بازار ازاد

بی بازدید : 27 چهارشنبه 02 مهر 1399 : 13:12 نظرات (0)

روز رسانی: ‌‌‌‌چهار‌شنبه 2 مهر 11:50

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

27 هزار و 500  

قیمت دلار (بازار آزاد)

27 هزار و 750

قیمت یورو (صرافی بانکی)

32 هزار و 100

قیمت یورو (بازار آزاد)

32  هزار

قیمت درهم

7 هزار و 580  

قیمت پوند

35 هزار و 300

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 3,329