loading...

نوسان نرخ دلار دیروز

مقاله اصلی: بررسی سکه \"درجه\" سکه یک ارزیابی بصری از اندازه سایش روی یک سکه است. قیمت یوان امروز سکه‌های با سایش کم بالاتر ارزیابی می‌شوند و بر این اساس هزینه‌های گزاف تری نسبت به سکه

قیمت یوان در جهان

بی بازدید : 27 دوشنبه 24 آبان 1400 : 15:01 نظرات (0)

مقاله اصلی: بررسی سکه

"درجه" سکه یک ارزیابی بصری از اندازه سایش روی یک سکه است. قیمت یوان امروز سکه‌های با سایش کم بالاتر ارزیابی می‌شوند و بر این اساس هزینه‌های گزاف تری نسبت به سکه‌هایی که دارای یک تن سایش هستند، کاهش می‌دهند. با این وجود، سکه‌های درجه دوم و به‌طور شگفت‌انگیز غیرمعمول می‌توانند بدون کشش بسیار مهم‌تر از تمام سکه‌های عمومی‌تر و درجه بالاتر تاریخ‌های معمولی باشند.

در دوره های طولانی اولیه جمع آوری قطعات ضرابخانه، از سه عبارت کلی برای نشان دادن درجه یک سکه استفاده می شد:

عالی - جایی که ظرافت ها قابل توجه بود، با این حال انتشار آن سطح را فرسوده بود طلا

خوب - ویژگی‌ها در اثر جریان کمتر فرسوده می‌شوند و لمس براقیت نعنایی روی سطوح نمایش داده می‌شود.

بدون گردش - جزئیات تیز بودند و درخشش به سمت وضعیت سکه در ضرابخانه، قبل از انتشار عمومی در حال حرکت بود. قیمت یوان چین

از آنجایی که بازار اقتدار سکه ها در اواخر قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم به سرعت پر شد، مشخص شد که استاندارد ارزیابی دقیق تری مورد نیاز است. چند سکه اساساً ریزتر از سکه‌های دیگر بودند و برخی از سکه‌های چرخش نشده درخشندگی بیشتر و چک بسیار کمتری نسبت به سایرین نشان دادند. عباراتی مانند «مروارید بدون گردش» و «به‌طور استثنایی خوب» شروع به استفاده کردند، زیرا تصاویر بازبینی دقیق‌تر، تخمین دقیق‌تری را برای بازار پرخروش جمع‌آوری‌کننده‌ها در نظر گرفتند. در سال 1948، یک سکه شناس برجسته به نام دکتر ویلیام شلدون تلاش کرد تا با پیشنهاد چیزی که در حال حاضر به عنوان مقیاس شلدون شناخته می شود، بازبینی سکه را عادی کند.

مقیاس شلدون، که به خاطر اثر معروفش Penny Whimsy به یاد می‌آید، در ابتدا به صراحت برای سکه‌های هنگفت ایالات متحده تدوین شد، اما در حال حاضر برای همه سریال‌ها اعمال می‌شود. مقیاس از 0 تا 70 است، که 0 نشان می دهد که می توانید ببینید که زمانی یک سکه بوده است در حالی که 70 نشان می دهد که عالی است. 60 در گردش نیست، چیزی که کل جمعیت در مورد آن فکر می کنند بسیار عالی است، بدون هیچ گونه سایش. یک برنامه ریزی فوری از این مقیاس تا اصطلاحات طلسم کننده چاشنی تر وجود دارد، با این حال آنها معمولاً به طور مشابه مورد استفاده قرار نمی گیرند.طلا

موارد زیر ویژگی های کلی است که درجات مختلف سکه را در چارچوب ایالات متحده مشخص می کند. هنگام بررسی سکه ها، باید به هرگونه تغییر شکل، مانند پیچ ​​خوردگی، خراشیدگی و غیره اشاره کرد.

بازال یا فقیر - (PO1) قطعه فلزی که می توان آن را به عنوان یک سکه تشخیص داد.

معقول - (FR2) نوع سکه قابل تشخیص است، تاریخ می تواند قابل توجه باشد.

درباره Good - (AG3) تاریخ را می توان مطالعه کرد، با این حال بخش هایی از سکه و افسانه صاف پوشیده می شوند.

عالی – (G4 و G6) افسانه‌ها، طرح‌ها و تاریخ‌ها قابل توجه هستند اما به شدت فرسوده شده‌اند.

عالی - (VG8 و VG10) طراحی ها و تاریخ مشخص هستند اما از نظر ظرافت ها ناقص هستند. "لبه کامل" (خط اطراف لبه سکه که در آن بالا آمده است) باید قابل توجه باشد.

خوب - (F12 و F15) همه ظرافت های مهم با ظرافت های قابل توجه عملاً کامل می شوند. برای این وضعیت، "Fine" وضعیت سکه را به تصویر می کشد - نه بی عیب و نقصی که قبلاً نشان داده شده است.

فوق‌العاده خوب - (VF20، VF25، VF30، و VF35) ظرافت‌های بیشتر با ظرافت‌های قابل توجهی که اساساً کامل شده‌اند، آشکار می‌شوند. قیمت یوان

فوق‌العاده خوب (XF یا EF) - (EF40/XF40 و EF45/XF45) سایش سبک در فوکوس‌های بالا با مقداری براقیت نعنایی.

تقریباً بدون گردش (AU) - (AU50، AU53، AU55، و AU58) نشانه‌های کوچکی از سایش در قابل توجه‌ترین فوکوس‌ها با حداقل بخشی از درخشندگی نعناع در واقع وجود دارد.

بدون گردش (UNC) یا حالت نعناع - (MS60 تا MS70 جامع) هیچ نشانه ای از سایش برای برخی خراش ها یا مهرهای کوچک وجود ندارد. طلا

شواهد - (PR یا PF؛ تکلیف ریاضی معمولاً در محدوده 40 و 70). ارزها به طور فوق العاده ای برای مقامات ضربه خوردند. به طور معمول مانند سطح منعکس می شود. تایید ضربه شنی و مات در برخی از سری ها.

حالت ضرابخانه (MS) – (دولت ضرابخانه 60 – 70) «بی گردش» و «حالت ضرابخانه» اصطلاحاتی هستند که معمولاً برعکس استفاده می‌شوند. MS 70 به عنوان یک سکه ایده آل در نظر گرفته می شود. با وجود این واقعیت که برای سکه‌های شمش جدید و امروزی درجه MS-70 طبیعی است، به ندرت هر سکه‌ای معمولی به عنوان MS-70 در نظر گرفته می‌شود. قيمت يوان چين امروز

دستورالعمل های بازنگری در کشورهای مختلف متمایز است. دستورالعمل های اساسی اعمال شده در خارج از ایالات متحده در جدول همراه معرفی شده است. این ارزیابی خارجی از وضعیت وجود یک سکه، با حمایت یک تضمین، و یک سازمان عمومی از فروشندگان قابل اعتماد سکه، یک نوع بیمه قابل اعتماد شگفت‌انگیز را برای مشتریان غیرمعمول سکه ارائه کرد که می‌توانند با اطمینان بیشتر در بازار سکه شرکت کنند.

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 950
  • بازدید کلی : 3,272